E modul keretébe magas szintű, a felhasználói igényekhez igazodó, gyakorlatban közvetlenül alkalmazható kereskedelem és marketing szakismeretek megszerzésére van lehetőség 8 kötelező és három szabadon választható tárgy keretében.
A hallgatók elsajátítják és alkalmazzák a különféle termékek, szolgáltatások kereslet-vezérelt kialakításának, értékesítésének és beszerzésének sajátosságait, képesek kommunikációs (reklám) feladatok ellátására és szervezik és irányítják a kereskedelmi tevékenységet kisebb kereskedelmi vállalkozásnál, nagyvállalat részlegeinél.
Felkészíti a hallgatókat a gyorsan változó piaci feltételek felismerésére és az ebből eredő - a vállalkozások, intézmények, non-profit szervezetek gyakorlatában megjelenő - piaci és szervezeten belüli problémáik marketing segítségével történő kezelésére, megoldására, valamint a marketing eszközök hatékony alkalmazásának tervezésére, végrehajtási folyamatainak irányítására, azokban való részvételre.