Ugrás a tartalomra
/
A keresendő kulcsszavak
Főmenü
Felvételizőknek
Képzéseink
Tanulmányi Iroda
Rendezvények
Kapcsolat
Vállalkozásfejlesztés a XXI. században
Jelenlegi hely
Címlap
"Vállalkozásfejlesztés a XXI. században" című tanulmánykötet cikkei (2011):
Parragh Bianka: Marketingstratégia – Fókuszban a Vevő
Majláth Melinda: A környezetbarát marketing-mix kialakításának kérdései
Katona Ferenc: A marketingtevékenység szerepének vizsgálata a magyar vállalkozások versenyképességében
Szeghegyi Ágnes: A tudásmenedzsment stratégiai szerepe a vállalatoknál
Dr. Nagy Imre Zoltán: A jövedelemeltitkolás okai, következményei és visszaszorítási lehetőségei, különös tekintettel Magyarországra
Keszthelyi András: Biztonságos és költséghatékony kommunikáció
Borbás László: Az EU Kisvállalkozói Intézkedéscsomagjának (Small Business Act) célkitűzései és felülvizsgálatának tapasztalatai a magyar vállalkozói érdekek tükrében
Csiszárik-Kocsir Ágnes: A gazdasági – pénzügyi válság fogalmi értelmezése korcsoportonkénti és végzettség szerinti bontásban egy kutatás eredményeinek tükrében
Lazányi Kornélia: A társas támogatás szerepe és jelentősége a felsőoktatásban tanulók tanulmányi és tudományos eredményeinek javításában
Szikora Péter: Döntések szerepe a vállalkozások fejlesztésben
Duma László - Monda Eszter: Felhasználói jelenlét és aktivitás megváltozása napjainkban
Utoló frissítés: 2016. május 25.
Gyorslinkek
Mintatantervek
Eseménynaptár
Projektmunka
Szakmai gyakorlat
Szakdolgozat, diplomamunka és záróvizsga
Nyelvvizsga követelmények
Gyakorlati helyek és állásajánlatok
Menü
Karról
Képzéseink
Kutatás
Hallgatói információk
Szabályzatok, formanyomtatványok
Hallgatói élet
Személyi hírek
Kapcsolatok
Hasznos oldalak
Intézetek
Közgazdaságtudományi és Pénzügyi Intézet
Módszertani és Menedzsment Intézet
Marketing és Üzleti Tudományok Intézet
Vállalkozásfejlesztés és Infokommunikációs Intézet